onsdag 27 april 2011

Åstorp del 2


Dagen började kl 04.00 med att klockan ringde, då var man inte riktigt sugen på att tävla måste jag erkänna. Thonell hämtade mig 04.30 sedan bar det av ner mot Helsingborg och Åstorp med ett kort stopp för att plocka upp Johan i Göteborg. 08.30 gick starten och man hade ju inte kunnat ana att det skulle bli en sådan rolig dag. Team Mumien.se började att dra upp tempot direkt, och det blev att bita i rejält i backen redan på första varvet.


Här spricker det av på 3:e varvet
tror jag. Där fick man bita i ordentligt
när Lunkan i Team Mumien grillar oss. 
Dom 12 som lyckdes komma loss
Spurten har dragit igång




Ulf börja jubla så tidigt att han
nästan missar 2:a platsen :)
Uppställningen för dagen
Robban (Anton), Jag, Mikael, Pär, Johan
och Ulf

1 kommentar:

  1. Grattis Marcus! Det är du värd. Lycka till på Hammarö, jag skall se till att din puls rusar.
    MarcusW

    SvaraRadera