torsdag 7 juli 2011

LiteSpeed

Förra året efter Vätternrundan inhandlade jag en ny cykel som jag trodde var den ultimata cykelupplevelsen, så det var med stort vemod jag gjorde mig av med den. Jag hade fel, det kunde tydligen bli mycket bättre, så idag när sambon jobbade och lillgrabben sov så hade jag 2 val... Tvätta och fota cykeln, eller vika ihop och lägga in den rena tvätten.... efter lite funderande (en halv sekund) så blev det att kombinera 2 av mina stora intressen, cykeln och fotandet som kändes vettigast för stunden:)... Så här kommer lite cykelporr.

Länk till lite mer info om cykeln:

http://www.cyclecomponents.com/cgi-bin/air_ibutik.fcgi?funk=visa_artikel&artnr=LIT0001-XLr&avd=2&Ref=&artgrp=825&visa=1-32&Sort=Beskr&Visn=Std







Mvh Marcus Larsson

2 kommentarer:

  1. Vad kostar litespeed cyklarna ni kör med?

    SvaraRadera
  2. Hej Anonym

    För att få det mest rätta svaret, då det skiljer en del hur cyklarna är utrustade är att ringa Cyclecomponents och prata med Tony

    http://www.cyclecomponents.com/

    SvaraRadera