fredag 13 maj 2011

Förändringar !!

I morse när jag vaknade kvittrade fåglarna som vanligt utanför fönstret. Samtidigt var det lite kvitter i sovrummet, min fantastiska sambo och 2 barn sjung "ja må han leva"... Jaha 39 år blev det idag ja... Jag fick en vaxning av mina ben på en salong i present !!!...det hade inte hänt för 3 år sedan kan jag säga. Förändringar behöver inte alltid vara negativa även om 39 inte är grymt kul. Till exempel så började jag cykla för nästan exakt 4 år sedan, 68 mil blev det totalt första året.  Cyklingen har gett mig nya kompisar och bekanta samt vänner som jag är helt säker på att jag för alltid kommer att ha kontakt med, det är grymt positivt. Förra året rakade jag bena för första gången, vilket jag hade lovat mig själv att aldrig göra:) men vad fasen det här är ju kul. Man måste också stå på ett speciellt sätt, man får inte ha glasögonen innanför banden på hjälmen etc... man lär sig nya saker varje gång man cyklar med alla nya bekantskaper... det är faktiskt också riktigt kul. Jag har fått lära mig vad saker på cykeln heter, vad dom väger och att man ska ha reservslangen i tröjan inte i en väska under sadeln. Att det man gör skall vara kul är nog det absolut viktigaste utav allt...
Ser ni vem som har banden på hjälmen utanför glasögonen

Det har hänt mera riktigt roliga saker idag, men det tar jag nästa gång:)

Marcus Larsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar