onsdag 4 maj 2011

Mitt i veckan

Hammarö 3 dagars är avklarat och för mig var det en ny erfarenhet då jag aldrig kört tävlingen.Vi hade som mål att köra som ett lag och jag tycker det va roligt att det fanns väldigt mycket attack vilja i laget och Bäcker bröderna är riktigt taggade!
Mumien imponerade igen med ett riktigt åkstarkt lag men det sporrar oss att sätta lite press på de med en del
starka cyklister i laget.Marcus lyckades bäst i helgen men fick kanske fel order om att spara sig på Linjet för att kunna dra vinstlotten i klungspurten som vi efter ca ett varv visste skulle bli avgörande.Erfarenheten saknas bland många i teamet.I år är det svårt då fler Seniorer är riktigt starka och kan blanda sig i striden så vi får dra upp riktlinjer utefter hur varje tävling ser ut med bansträckning vind form deltagare etc...riktigt roligt att köra som lag och teamet har mycket att både lära sig och uppleva.Tony hade mycket nyttiga ord att säga och tog hand om allt i helgen! En riktig Sportdirre;) Tack Tony!

Det va lite om min upplevelse i Värmland.


Robban

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar