fredag 11 mars 2011

Vistelserapport..

Hejsan!!

Just nu befinner  jag mig på Gran Canaria. Jag och bror har hunnit med två kanonpass än så länge. Vi startad med ca 5 timmar långt pass med ca 3 h klättring. Riktigt kul då det är första gången vi cyklar i riktiga berg. Vi var som högst 1949 meter över havet. Där hade vi ca 15 grader och 2h senare låg vi på stranden(Playa de Ingles) med 29 grader och strålande sol. Riktigt skönt men mycket bränna!

Idag blev det ett intervallpass i bergen på ca 3 h. Nu är vi nyss hemkommna från beachen och ska fixa lite innan vi drar och trycker en pizza, för att vara redo för morgondagens pass. Då har vi tänkt att hålla oss ifrån bergen lite men vi får se hur det blir med den saken.


Pär

4 kommentarer:

  1. Gott jobbat Pär. Har Ulf kommit tillbaka ännu? Eller är han kvar i bergen?
    Hoppas att ni har det bra och att ni slipar till formen. Jag har din hoj hemma hos mig. Den ser snabb och rapp ut. Kör hårt och ta hand om Ulf!
    Johan

    SvaraRadera
  2. Låter underbart där nere i värmen, inser att jag måste unna mig detta snart för det är inte utan att man börjar bli lite trött på monarken och vinterslasket nu..

    //Porath

    SvaraRadera
  3. Härligt ,härligt...Ha det gott där nere med er, famijen, cyklarna, bergen och maten.

    /Mikael

    SvaraRadera
  4. Det ser fantastiskt vackert ut också :-)
    /johan

    SvaraRadera