måndag 21 februari 2011

-23 i Värmland idag!! (tur de finns långkalsonger)

Efter en veckas feber/förkylning har äntligen kroppen kännt sig redo för träning igen!
På med grejerna och upp på monarken. Aldrig varit så kul och tillfredställande att få sätta sig på innecykeln.
Fick för mig att prova Tempohjälmen mitt under passet, kände mig precis som Fabian Cancarella i 2minuter allafall, sen blev de nog Fabian Kantarella i stället!

Jag har ett Fans som aldrig låter mig träna själv hemma. Jag tycker de är
ganska kul med lite sällskap under träningspassen, kul med hundar. Men
de tycker nog inte alla i Teamet ;) då jag vet att vissa har hundskräck!

Då va blogg premiären avklarad och jag hoppas ingen klagar på att de va för mycket naket på bilden :)
Hoppas på lite fler bilder på Teamkamraterna när de tränar.

PS om 2veckor åker jag och storebror till Gran Canaria

// Ulf Bäcker

5 kommentarer:

  1. Man kan säga att du gick all in på blogg premiären, det blir svårt att toppa:)

    Marcus

    SvaraRadera
  2. Tycker ju personligen att det är på tok för lite siffror i den här bloggen, det enda man kan hitta är ju vad det är för temperatur. Förstorar man bilden på Ulf så ser man att pendeln ligger i trakterna kring 2,5kg vilket ju inte är mycket att skryta med.... Vet ju inte hur länge du kört eller vad kadensen är men är tveksam till att jag skulle bli imponerad ;-)

    MAn får väl sopa rent framför egen dörr först så räkna med en mysig bild och lite hårda data från mina 4ór i kväll.

    //Porath

    SvaraRadera
  3. Ödmjukheten stänker ända ner till södra Bohuslän!
    /Johan

    SvaraRadera
  4. Med öppen mun måste det vara mycket motstånd! //DD

    SvaraRadera