fredag 25 februari 2011

Träningsrum

Det har ju blivit poppis här på bloggen att visa sitt träningsrum där vi lägger en hel del tid. Nedan ser ni hur mitt rum ser ut där jag brukar tillbringa mina kvällar. Till vänster i bilden kan en fläkt skönjas, den står på en träningsbänk med tillhörande stativ och skivstång som tyvärr inte fick plats på bilden.
Eftersom jag är lite blygsam av mig så håller jag mina wattsiffror för mig själv!


Ha en trevlig helg allesammans!
/Johan

PS. Ett Adamsson citat:
"Är man inte bäst kan man i alla fall se ut som dem som är"

6 kommentarer:

  1. Detta inlägg måste man ju bara kommentera men jag är helt stum, att du inte var riktigt klok har jag ju vetat sedan -95 och nu är det bekräftat. Imponerad av rummet som inte bara är välutrustat och ser väl tilltaget ut, det är ju dessutom ordning och reda. Vilket gäng man har hamnat i.....

    /Porath

    SvaraRadera
  2. Sjukt bra inlägg!
    Trodde jag var sjukast i hövve men tydligen inte:)
    Nivån är redan hög känner ja, frågan är om ngn kan slå detta.
    Mvh ulf

    SvaraRadera
  3. Ja vad ska man säga, jag skulle också vilja ha ett sådant träningsrum. Men det verkar vara varmt... Synd att inte hela fläkten kom med :)

    /Marcus

    SvaraRadera
  4. Herregud!!! Asgarv.. Det var ju riktigt kul o få se ditt träningsrum som e så omtalat;)) Tänk vad skenet kan bedra!


    /Susan

    SvaraRadera
  5. Kinky!
    Antar att att det är som sex med kondom. Blir inte rätta känslan med brallor på?
    / Astgård

    SvaraRadera
  6. Johan du är blåare än blåast och då syftar jag inte politiskt för där vet jag inte var du står och har inget intresse av det heller...men när det gäller blått beteende med struktur,ordning och reda det har jag nu fått bekräftat med råge. Ett riktigt trevligt rum som jag kallar seriöst.

    /Mikael

    /Mikael

    SvaraRadera