onsdag 23 februari 2011

Fyra fyror igen!!

Tjipp som vi säger i Värmland. (För att andvända Bengt Alsterlinds gamla hälsningsfras.)

Idag har jag kört fyror för andra kvällen i rad. Kändes mcket bättre idag än igår.
Efter allt tjat om bilder och siffror så får väl jag också ge efter och bjuda på en bild på hur mitt träningsrum ser ut för tillfället. Det kan vara lite svårt att se mig på bilden men det är för att jag har blivit så smal efter allt cyklande...
För att bjuda på lite siffror så kördes fyrorna med en belastning på (5,26W/KG)

Nu blir det ägg och macka.... Pär





1 kommentar:

  1. Jag anade att det här med w/kg skulle komma upp, fet som jag är är det ju ingen favorit. Inför testcykel-SM i Jönköping på mässan var det ju vissa som inte ens vågade ställa upp (de riktiga mössen), några körde w/kg klassen (kycklingarna) och de riktiga hårdingarna körde i 500w klassen.

    //Porath

    SvaraRadera