tisdag 22 februari 2011

Hur hittar man till träningsrummet...?

Herregud, jag har letat över en månad efter mitt träningsrum men inte hittat dit...vet ej i vilken ålder Alzheimers kan drabba en... Märkligt, till kylskåpet hittar jag... och till lådorna med kakorna och godiset ... kanske ska be min sambo rita upp en vägbeskrivning till träningsrummet...hon gjorde en liknande till tvättstugan tidigare... men den hjälpte iofs inte.

Min träning förra veckan bestod av skidåkning i Vemdalen, såg faktiskt en cyklist på de snöklädda vägarna och med full packning, undrar hur långt upp i landet han skulle... jag var inte alls sugen att haka på...däremot ser jag fram mot några plusgrader och sol och ge sig ut på Orust med cykeln och njuta av vårens förhoppningsvis snara intågande.


/Mikael

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar